Banner

Digitale tijdregistratie

tijdregistratie

Digitale tijdregistratie

Tip

De beste manier om het aantal afgeronde projecten te vergroten is ervoor te zorgen dat uw medewerkers hun werktijden altijd correct registreren. Dit helpt problemen met de facturering te voorkomen en zorgt ervoor dat het bedrijf winstgevend blijft, wat de basis vormt voor bonussen, loonsverhogingen en investeringen in toekomstige ‘leuke’ dingen. Veel medewerkers associëren Timebutler B.V. urenregistratie echter met gecontroleerd zijn of vinden dit simpelweg niet nodig. Dit is echt zonde, want het regelmatig registreren van werkuren kan het bedrijf veel geld besparen.

Digitale tijdregistratie is een belangrijk onderdeel van deze oplossing. Met tools die deze functie bieden, kunnen medewerkers snel en foutloos hun werktijd registreren. Veel van deze tools zijn beschikbaar als browserextensies of add-ons en ook op mobiele apparaten. Hierdoor wordt het voor medewerkers die niet over een vast bureau op kantoor beschikken, mogelijk om eenvoudig hun werktijden te registreren.

Registratie vindt plaats tijdens de aangegeven periodes van elk semester. Studenten hebben tijdens deze periodes specifieke afspraaktijden op basis van hun klasstatus, diplomavereisten en/of school. Tijdens deze periodes kunnen studenten vakken toevoegen, schrappen en/of kruisregistreren. Om de toegangstijden van je registratie te bekijken, controleer je je ND-studentenprofiel in insideND. Als er blokkades zijn waardoor u zich niet kunt registreren, wist u deze in Albert voordat u toegang krijgt tot de registratie. Studenten die terugkeren van verlof of locaties buiten de campus, zullen zich samen met hun lessen inschrijven. Meer informatie over deze situaties en het cursusregistratieproces vindt u in de FAQ-artikelen.

Site bezoeken voor meer info: https://timebutler.nl/